Archiwum 22 sierpnia 2016


sie 22 2016 W dniu 12 lipca 2016 roku, Appboy wydało...
Komentarze: 0
W dniu 12 lipca czyj numer telefonu komórkowego 2016 roku, Appboy wydana wyniki sondażu, " Powstanie i Rise of Emoji marketingu ." Badanie to okazało się, że liczba aktywnych kampanii zawierających emotikony wzrosła o 557% w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Według Appboy, niezgodność ta przekłada się na ponad 700 milionów wiadomości wysłanych emotikonom zeszłym miesiącu, w porównaniu do 400 milionów w styczniu i 145 mln 12 miesięcy temu.
Ponadto Appboy odkrył, że większość uczestników badania (około 63%) miało pozytywne uczucia wobec emotikony. 87% potwierdziło ich używania w wiadomościach osobowych, a 68% stwierdziło, że otrzymał jeden lub więcej emotikonów poprzez jakiegoś ośrodka codziennie.
W odniesieniu do marketingu, 52% respondentów stwierdziło, że darmowa bramka sms postrzegany marki, które używają emotikony jako "zabawa i identyfikować." Appboy wytłumaczyć tę pozytywną percepcję, twierdząc, że "emotikony uaktywnić ten sam obszar mózgu związany z przetwarzaniem emocjonalnym" i "kampanie wykorzystujące treść emocjonalna wykonywać dwa razy tych z racjonalnej treści. "
Najwyraźniej te "emocjonalne" emotikony są inteligentny sposób firmom zwiększyć zaangażowanie konsumentów i sprzedawać swoje produkty lub usługi.
NAJLEPSZE PODRÓŻY APLIKACJE 
Jaki jest najlepszy app podróży dla Androida?
Czy planujesz swoją pierwszą podróż z dala od domu, czy jesteś częstym lotnik, istnieje mnóstwo aplikacji podróży dostępne dla systemu Android, które pomogą Ci znaleźć najlepsze połączenie, nauczyć się nowego języka lub uzyskać najlepszą informację o swoim żądanego bramka sms miejsca docelowego. Oto nasze ulubione.
sirkevan : :